Vraag en antwoord

Over onze catalogi

Ik heb maar één catalogus aangevraagd. Waarom ontvang ik er nu meer?

Om u een goed overzicht van onze collectie te geven, sturen wij u, met enige tussenpozen, een aantal catalogi toe met verschillende thema's. Indien u verder geen catalogi meer van ons wenst te ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 – 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 – 17.00 uur onder telefoonnummer 030 - 65 92 540. U kunt ook een e-mail met uw volledige naam, adres en klantnummer sturen naar service.nl@madeleine.com.

Over uw bestelling

Is mijn bestelling aangekomen?

Indien u na het bevestigen van uw bestelling het scherm "Bedankt voor uw bestelling" ziet verschijnen, is uw bestelling goed aangekomen.

Service

Hoe vind ik de voor mij juiste maat?

Heel eenvoudig. Onder maatadvies kunt u de maatcomputer uw maat laten berekenen of kijkt u achterin de catalogus naar de maattabel. Indien u graag persoonlijk te woord wordt gestaan, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 – 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 – 17.00 uur onder telefoonnummer 030 - 65 92 540.

Moet ik bij een nalevering portokosten betalen?

Nee, die portokosten betalen wij. U betaalt één maal per bestelling de in onze algemene voorwaarden aangegeven porto- en verpakkingskosten.

Kan ik een cadeaubon bestellen?

Natuurlijk kan dat! Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice: telefoonnummer 030 - 65 92 540. U kunt ook een e-mail sturen naar service.nl@madeleine.com

Hoe kan ik actiecodes, cadeaus of andere acties doorgeven?

Onze actiecodes zijn slechts éénmalig geldig bij een bestelling. Let u a.u.b. op de aangegeven minimale aankoopwaarde (ook na retourneren van artikelen). De acties zijn niet te combineren met andere acties en kunnen niet worden omgezet in contanten.

Een actiecode doorgeven

  1. Noteer uw persoonlijke actiecode.

  2. Kijk rustig rond in onze online shop en leg het door u gewenste artikel in het winkelmandje.

  3. Voer bij het winkelmandje onder "actiecode" uw code in.

Een bestelling zonder portokosten doorgeven

  1. Noteer uw persoonlijke actiecode.

  2. Kijk rustig rond in onze online shop en leg het door u gewenste artikel in het winkelmandje.

  3. Voer bij het winkelmandje onder "actiecode" uw code in.

Een actiecode en een bestelling zonder portokosten doorgeven

  1. Noteer uw persoonlijke actiecode.

  2. Kijk rustig rond in onze online shop en leg het door u gewenste artikel in het winkelmandje.

  3. Voer bij het winkelmandje onder "actiecode" uw code in.

Een cadeau doorgeven

  1. Noteer uw persoonlijke actiecode.

  2. Kijk rustig rond in onze online shop en leg het door u gewenste artikel in het winkelmandje.

  3. Voer bij het winkelmandje onder "actiecode" uw code in.

Uw persoonlijke gegevens

U kunt bij MADELEINE gratis een online account aanmaken en zo profiteren van extra voordelen. Zo hoeft u uw adresgegevens slechts eenmalig in te geven, bij latere bestellingen hoeft u zich dan alleen maar aan te melden.

Registreren gaat heel eenvoudig door op "Mijn account" te klikken en dan op "ACCOUNT AANMAKEN". Vul uw e-mailadres, uw gegevens en een wachtwoord in. Indien gewenst kunt u direct een ander afleveradres invullen. Klik vervolgens op "REGISTREREN" en uw account is aangemaakt.