Bestellen & Leveren
Bestellen
U kunt bij MADELEINE op de volgende manieren bestellen:
- Telefonisch via telefoonnummer 030 - 65 92 540 (lokaal tarief)
Maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 20.00 uur
Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur
- Schriftelijk per post of fax (met de bestelbon uit de catalogus).
- Via onze webshop
Voeg het door u gewenste artikel met de functie ’IN HET WINKELMANDJE’ aan uw winkelmandje toe. Er wordt een nieuw venster geopend, kies ’VERDER SHOPPEN’, om verder te gaan met bestellen of kies ’NAAR HET WINKELMANDJE’, om naar uw winkelmandje te gaan. Als u op ’NAAR HET WINKELMANDJE’ klikt, wordt u naar uw winkelmandje geleid.
WINKELMANDJE - in uw winkelmandje ziet u nogmaals een samenvatting van alle informatie over de geselecteerde artikelen (een kleine afbeelding van het artikel, de kleur, de maat en het aantal) en het totaalbedrag van uw bestelling. Om uw bestelling af te ronden, klikt u op ’NAAR BETALEN’.
UW GEGEVENS - bent u al klant bij MADELEINE en heeft u zich aangemeld bij MyMMADELEINE, dan kunt u zich aanmelden met behulp van uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op het veld ’AANMELDEN’. Als u u wachtwoord bent vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken door te klikken op ’wachtwoord vergeten?’. Voor nieuwe klanten is het mogelijk om zonder registratie te bestellen. Klik hiervoor op het veld ’BESTELLEN ZONDER AANMELDING’. Vul in het nieuwe venster alle benodigde gegevens in en klik op ’VERDER’. Controleer in het volgende scherm uw gegevens en het afleveradres en klik op ’VERDER’.
BETAALWIJZE - hier kunt u de gewenste betaalwijze aanvinken. Klik op ’VERDER’.
CONTROLEER UW BESTELLING - de pagina ’Controleer uw bestelling’ wordt geopend. Hier vindt u alle gegevens, inclusief uw persoonlijke contactgegevens en de afspraken over de betaling en de levering van uw bestelling. Als u alle gegevens gecontroleerd heeft, klikt u op het veld ’NU KOPEN’ om de bestelling te voltooien.
KLAAR - u heeft uw bestelling succesvol afgerond, hartelijk bedankt.
MADELEINE is lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Dit betekent dat wij verplicht zijn om ons aan de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel te houden. Deze voorwaarden vindt u terug op https://www.madeleine-fashion.nl/avw. Wij hanteren daarnaast een aantal aanvullende voorwaarden en services:
Levering
Direct na de ontvangst van uw bestelling wordt deze in behandeling genomen. Mocht de levering vertraging oplopen of een artikel onverhoopt niet (direct) leverbaar zijn, dan krijgt u daarvan zo spoedig mogelijk bericht. Wij leveren zolang de voorraad strekt. De bezorging wordt uitgevoerd door PostNL.
• PostNL
Nadat uw pakket ons magazijn heeft verlaten, wordt het binnen 5 werkdagen bij u bezorgd. De bezorger van PostNL bezorgt uw bestelling op het door u opgegeven adres. Is er op het opgegeven adres niemand thuis, dan probeert de bezorger het bij één van de buren. Als deze ook niet thuis zijn, dan stopt de bezorger een kaartje in de brievenbus met daarop de informatie waar en vanaf wanneer de bestelling kan worden afgehaald.
• Track & Trace
Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u een e-mail (mits u uw e-mailadres aan ons hebt doorgegeven) met de leveringsinformatie en een tracking link waarmee u uw pakket online kunt volgen. Houd er rekening mee dat het een tijdje kan duren voordat de tracking link werkt en uw bestelling zichtbaar is.
• Tegemoetkoming verzendkosten
Voor verpakking en verzending berekenen we u € 5,95. Bij een bestelling die in gedeelten wordt verzonden, wordt de tegemoetkoming in de verzendkosten slechts éénmaal berekend.
Garantie
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met de artikelen die u bij ons koopt. Daarom geldt voor alle artikelen die u bij ons koopt, de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie is een aanvulling op de wettelijke garantie die hierdoor niet beïnvloed wordt.
Klachten
Heeft u een klacht, neemt u dan bij voorkeur schriftelijk contact met onze klantenservice op. Dit kan via het schrijven van een brief naar: MADELEINE Klantenservice, Postbus 66, 3980 CB Bunnik U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen via 030 - 65 92 540 (lokaal tarief). U krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht over de behandeling van uw klacht. Wij werken graag samen met u aan een oplossing. Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting. U kunt het platform vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
Eigendomsvoorbehoud
De artikelen die u ontvangt blijven, tot wij uw betaling hebben ontvangen, eigendom van MADELEINE. MADELEINE behoudt zich het recht voor om bij een eerste bestelling om een aanbetaling te vragen alvorens de artikelen uitgeleverd worden.
College Bescherming Persoonsgegevens
Onze verwerking van persoonsgebonden gegevens is aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te ’s-Gravenhage onder nummer 1354791.
De informatie en prijzen
Onze catalogi en onze website zijn met de uiterste zorgvuldigheid samengesteld. Alle prijzen zijn in euro en inclusief de wettelijk geldende BTW. Voor de gevolgen van kennelijke fouten kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.